15 Nisan 2014 Salı

The Body Shop Hediyelerimiz...

Sevgili Burcu'nun kıskanılası etkinliğini gördükten sonra The Body Shop etkinliği ile ilgili paylaşmam gereken ancak bildiğin unuttuğum yazımı hatırladım :)

Mart ayında Bursalı Blogger lar olarak gerçekleştirdiğimiz The Body Shop etkinliğinden şurada bahsetmiştim. Etkinlik sonunda firmamızın bizi eli boş göndermemesi hoş bir jest oldu.


Geçtiğimiz zaman diliminde hediye edilen ürünleri kullanmaya başladım ve özellikle vücut losyonunu sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. İlk başta biraz ağır gibi gelebilir ama sürdüğümde hiç de öyle olmadığını keşfettim. Benim tenime gitti de diyebiliriz :)



The Body Shop'a yeniden Teşekkürler...


2 yorum:

  1. Çekilişim var beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim hiç etkinliklerden haberim olmuyor bana etkinlikleri söyler misin?

    YanıtlaSil