24 Nisan 2014 Perşembe

Candia Alışverişim...

Geçtiğimiz haftasonu İstanbul'da abişkoları ziyaretteydim. Uzun zamandır görüşememiştik ve evlendikten sonra mevlüt okutmak isteyen bizim gelin in daveti üzerine atladık gittik efendim. Cumartesi mevlüt telaşesinden pek gezmeye fırsat bulamadık ancak pazar günü havanın güzel olması ve bu havada evde durmak istemeyen İstanbulluların yolları tıkaması ihtimaline karşı camdan kafalarını bile çıkarmama kararı olan kocalarımıza inat gelinle Beylikdüzü pazarına gittik. Aldığım ganimetler için ayrı bir yazı hazırlamayı düşünüyorum. Bu yaz pazar modası hakkında sizleri de bilgilendireceğim. Bu haftasonu da bir aksilik olmazsa İhsaniye pazarına gitmek hedefim o ayrı :)

Asıl bu yazımda bahsetmek istediğim, bu haftasonu abimlerde görüp beğendiğim, yaza doğru soğuk suyu ihtiyacınız olduğundan buzdolabınızda çok yer kaplamadan işinize yarayacak su şişesi arayışımda karşılaştığım Candia internet sitesi...

Su şişesi aslında bir çok farklı sitede de mevcuttu ancak fiyat olarak en uygun olanı Candia idi ve diğer sitelerden de daha Candia gibi hiç alışveriş yapmamıştım. Fiyatından ve sitesinin detaylı ve güvenilir gözükmesinden dolayı Candia'yı tercih ettim. 

Pazartesi günü öğleden önce vermiş olduğum sipariş aynı gün akşam kargoya verilmişti. Bugün eve geldiğimde kargomu teslim aldım ve merakla açtım. Kargonun hızlı olması da site için bir avantaj bu noktada bunu belirtmeliyim.


Paketi açtığımda kutuda herhangi bir hasar olmadığını ve şişemin de sapsağlam karşımda durduğunu görünce acaip mutlu oldum. Bir de kutuya koydukları şirin süs, mousepad ve bardak altlığı da Candia'nın nazik jesti olarak karşıma çıktı :)


Site aynı zamanda banyo aksesuarları, ev dekorasyon ürünleri gibi çok geniş ürün yelpazesine sahip. Bundan sonraki alışverişlerimde de Candia'yı tercih edeceğim.

3 yorum:

  1. iyi günlerde kullan tatlım


    blogumda cekılsım var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. bol bol su içmek lazım ama bi de becerebilsek. güle güle kullan cnm. güzel ürünler var sitede.

    YanıtlaSil
  3. ne şık bir şişeymiş :) zorla su içtirir :)) güle güle kullan :) bide yaptığın yorumları okuyorum çok mutlu oluyorum :) çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil