24 Şubat 2014 Pazartesi

Best Offer - En İyi Teklif

Aslında bir süredir film izlemeye yeniden başladık evde ancak zaman bulup da izlediklerimi
sizlerle paylaşabiliyorum.


İlk paylaşmak istediğim aslında son zamanlarda en çok beğendiğim Best offer...


Filmde bir müze müdür ve aynı zamanda mezatçı olan Virgil Oldman (ki bu arada mezatçı nın ne demek olduğunu ben de bilmiyordum :) Arttırma ile satışı yönlendiren kimse demekmiş) çok titiz, içe dönük ve aynı zamanda garip bir adamdır. Bir gün kendisi gibi garip bir genç kız olan Claire ile yolu keşisir ve hikayemiz burada başlar. Film sıkıcı değil akıcı ilerliyor bence ve sizi en etkileyen kısmı kesinlikle sonu olacak :) Ben sonunda bir hayli şaşırmıştım çünkü fazla tahmin edilebilir değil bence.


Ben izlemekten keyif aldım. Sizlere de izlemenizi tavsiye ediyorum. Sanıyorum Türkiye'de vizyona giren bir film değil.

Film ve kitap paylaşımları ile devam etmeyi düşünüyorum...

İyi Seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder