28 Ocak 2014 Salı

Bursa Blogger Buluşması - Sponsorlarımız Vol. 3

Blogger Buluşmamızın sponsorları ile devam ediyoruz. Dün gündüzden başlayan halsizlik ve ateşe aldırmadan akşam bowling e gidip bowlingten sonra acile giden dünyadaki tek insan olduğumu varsayarak, bugünü evden dinlenip toparlanmaya çalışarak geçirdim. Artık yazım hatası, resim hatası olursa beni uyarın zira kafamı oturma odam kadar ağır hissediyorum şu an :)


Watsons yolladığı bu yılbaşı kutusuyla beni çok sevindirdi. Bursa'da tam bir Watsons hükümdarlığı var ancak ben aradıklarımı buluyorum ve benim beklentimi de karşlılıyor. Her ne kadar buradaki ojeyi anneme, yüz maskesini de "kullanmazsan ben alırıııım" diyen görümceme kaptırdıysam da el kremini kimselere bırakmadım :) Teşekkürler Watsons...


Facedermo bize bu güzellikleri yollamış. Hepsini ayrı ayrı inceledim ve kendilerini emanet ettiklerimden de bir bir yorumlarını toplayacağım. Anacım bu kadar çok varken denenecek ne kadar çok çeşit oldu inananmazsınız :) Facedermo'ya teşekkürler...


Bütün kızların malum günlerinde çantamızdan eksik etmediğimiz ve memnun bir şekilde kullandığım ürünlerden birini seçerek gönderen Molped'e Teşekkürler...


Otacı'nın göndermiş olduğu Argan El ve Tırnak Bakım Kremi zaten elimde olan bir üründü. Otacı bizi biz de Otacı'yı seviyoruz. Otacı'ya da Teşekkürler...


Orkide Hareketi'de bizi unutmamış ve kataloğu ile birlikte bu farı göndermiş. Renkleri sevdim. Kullanacağım bir ürün olacak kendisi. Şimdiden dolapta yerini aldı :) 


Ixora markası doğal kokulu parfümleri ile meşhurmuş sanırım ama ben bugüne kadar duymamıştım. Etkinliğe gönderdikleri parfüm sayesinde kendilerini deneyimleme fırsatı buldum. Sıkar sıkmaz ortamın kokusunu değiştiren hindistan cevizi denk düştü benim payıma :) Ixora'ya göndermiş olduğu parfümden dolayı Teşekkürler. 

Solda gördüğünüz minik deneme boy ürünümüz de Turuncu Kasa'dan gelen bir ürün. Kendisi ekrana ani giriş yapmış :) Turuncu Kasa'ya da teşekkürler...


Eyüp Sabri Tuncer son dönemlerde yenilikleri ile beni şaşırtan bir firma oldu. Göndermiş olduğu değişik kokulardan oluşan mendilleri gerçekten çok yaratıcı bir fikir. Klasik kolonyalı mendile farklı bir bakışla yaklaşan firma benden alkışları haketti. Denememiz için göndermiş olduğu ürünlerinden dolayı Eyüp Sabri Tuncer'e Teşekkürler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder