5 Mayıs 2013 Pazar

İmza: Karın 'da Denizin Yıldızı...


Merakla beklenen (ki benim için öyleydi çünkü ayrı bir önemi ve yeri vardı) İmza:Kızın projesinin değişik bir versiyonu olan İmza:Karın Mayıs ayı başı itibariyle artık kitapçılar... Dün D&R'da görünce birden heyecanlandım ve o zamana kadar eşime bahsetmediğim ve en yakın özel günümüz olan 11 Mayıs Nişanlanma tarihinizin 5. yılı dolması şerefine sürpriz yapmayı planladığım haberimi yumurtlayıverdim ve kitabı alıp içindekiler kısmında kendi yazımı gösterdim...

O anki yüz ifadesi ve şaşkınlığı görülmeye değerdi :) Okurken yüzünün aldığı şekli ve gözlerindeki mutluluğu hiç bir şeye değişmem!!! :)

Merak edenlere...



Birden düşündüm ve böyle bir olayın ne kadar da özel, unutulmaz ve ölümsüz olabileceğini farkettim ve sonra olan oldu :) Birileri bu kendi deyimiyle "inanılmaz" jeste nasıl karşılık vereceğini düşünüyooo :D

30 yorum:

  1. çok güzel bir süpriz olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş bir sürpriz. Birileride bana yapsın. İmza ablan, kuzenin falan.
    Yada kardeş versiyonu olursa ablalarıma yapmak isterim.
    ''Sırf sizin iyiliğiniz için...'' diye giriş yaparım :)
    Kendi isteklerimi yaptırmak için ''sizin iyiliğiniz için bunu böyle yapmalıyız'' diye o kadar çok dayatıyorum ki bıktırdım, bazen ablamlar bir olup bana yapıyorlar. Canlarım benim.

    Son olarak acaip imrendim anlatamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bile aslında kendime şaşırdım yani nasıl da düşündüm diye, eşim benden daha fazla şaşırdı ezildi resmen :D

      Sil
    2. Ah yazık kendini ezik hissetmesin hemen bir kitap, film bir şey hazırlasın sizin için :)

      Sil
  3. aaaaaaaaa!! çok güzell olmuş siperiş edeceğim ve bir gün karşılaştığımızda imzanı isteyeceğim. çok güzel olmuş cnım benm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy meşhur mu oluyorum ne :) Tabi ki canım seve seve...

      Sil
  4. ne güzel bi sürpriz cnm.

    YanıtlaSil
  5. Süper bir süpriz olmuş bence.

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş canım...çok iyi düşünmüşsün vallahi.imza:kızını görünce keşke bende yazmış olsaydım demiştim..buda değişik olmuş.eşin için çok iyi bir süpriz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bu beni 20 yıl falan götürür diye düşünüyorum :)

      Sil
  7. yok böyle bir sürpriz, bayıldım.
    artık bunun üstüne ne yapsa azdır,
    bırak düşünsün biraz daha:))
    kitapta yer alan tanıdığım ikinci isimsin.
    en kısa zamanda okuyacağım.
    kalemine sağlık canım benim:)
    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he he ben sıramı savdım artık paraşütle mi atlar, tekrar balayına mı götürür, nikah mı tazeler bilemem :D

      Sil
  8. Denizcim ne güzel bir sürpriz, tebrikler. Eşinde deniziyle gurur duymuştur.. tekrar tebrikler canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, benim için çok değişik bir deneyim oldu hem de böyle bir projede birilerine yardım etmiş oldum,
      Sevgiler Canım...

      Sil
  9. bu kitabı duymamıştım imza karın çok merak ettim. Senin yaptığın jestte ayrıca harika karşı tarafa üzüldüm:))) muadilini bulmak zor

    YanıtlaSil
  10. çok hoş bir sürpriz olmuş ayrıca sabrına hayran kaldım ben daha projenin başında anlatırdım dayanamazdım ve ilk işim kitabı almak olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah nasıl sabrettim ama gel sen onu bana sor canım :)

      Sil
  11. Canım, mektubunu büyük bir keyifle okudum.,
    Benimki 195. sayfada:)
    Sevgiler gönderiyorum ve bu güzel sürprizin sana en güzel şekilde geri dönmesini diliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa ben de eve gidince bakacağım hemen :)))
      Öpüyorum Canım...
      Sevgiler... :)

      Sil
  12. Canım toplantıya katıldığın için ben teşekkür ederim.Blog ismi için kusura bakma:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tekrar tekrar teşekkürler herşey çok güzeldi...

      Sil
  13. Ne güzel bir sey. Ne güzel bir süpriz. Gurur verici. Ileride cocuklarina gösterebilecegin bir kitap var elinde. Ne mutlu sana canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli de bu bence, ölümsüz olduk :D

      Sil
  14. çok anlamlı canım yaa, çok sevdim, ne mutlu sana ne mutlu seni sevene :)

    YanıtlaSil
  15. canım ne hoş olmuş... seninle gurur duydum :) eşin çok şanslı...
    Sonsuz mutluluklarınız olsun!. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hi hi hi teşekkür ederim :) Hepimizin mutluluğu daim olsun canım...

      Sil
  16. Denizcim harika ya tebrikler arkadaşım, jest öyle yapılmaz böyle yapılır demişsin :) Valla altında kalınmaz bu jestin de eşinin işi zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de işi çok zor! Ben bu jest ile 20 yıl bişey yapmasam götürür bence!

      Sil