8 Mart 2013 Cuma

Mim - Kafamda Deli Sorular Vol.4


İş hayatı bir başladı pir başladı :) eğitim süreci için İstanbul’a geldim ama malum ilk günler biraz hızlı geçti. 
11 Şubat’tan kalan bir mimim var ve ben daha fazla bekletmeden artık cevaplayayım da Undenied’a da ayıp olmasın dimi ama...

1- Kedi olsaydınız hangi cins kedi olmak isterdiniz ve tercihiniz neden o cins olurdu?

Resimdeki gibi bembeyaz bir Van kedisi olabilir miydim acaba??? Nasıl olsa bu bir hayal, istek, temenni :)


2- Enstrüman olsaydınız hangisi olurdunuz?

Uzun ve birazcık da kilolu olduğumdan fiziksel özelliğimden dolayı çello olurdum herhalde :)


3- Hangi yazarın yazım tarzını kendinize yakın buluyorsunuz?

Aslında çok çok fazla kitap okuyan biri değilim ve sürekli takip ettiğim bir yazar da yok bu yüzden bu soruya cevap veremiyorum maalesef...

4- Ruhunuzu yansıtan şehri paylaşır mısınız?

Bozcaada’yı ve Cunda’yı çok seviyorum ve orada daha da bi huzurlu oluyorum, garip ama aynı şey Bodrum için de geçerli (Bodrum deyince bambaşka noktalara çekmeyelim lütfen :D)

5- En sevdiğiniz sanat dalı hangisi?

Müzik! Ruhun gıdası diye boşuna dememişler...

Unutmayıp beni mimlediği için Undenied'a teşekkür ediyorum. Uzun süre beklettim onu ancak mimleri not alıyorum ve fırsat buldukça da yapmaya çalışıyorum. 

Mimi dileyen herkese paslıyorum!!!

Mutlu Haftasonları...

4 yorum:

  1. bodrum sevilmez mi ? isteyen istediği yere çeksin,amsterdam'da red line street demedik ya?:))

    YanıtlaSil
  2. van kedisi olsan yine böyle çok tatlı olurdun :)

    YanıtlaSil
  3. bende beklıorum canım mımı:)) hosgeldın ıstanbula:)
    cunda adasını bende cok beğenmıstım:)

    YanıtlaSil
  4. Geç de olsa yorum yazabildim.
    Keyifli bir mim olmuş.Emeğine sağlık.
    Ben de fazla mim olunca sıraya koyuyorum.

    Bu arada işin hayırlı olsun tekrardan.
    Sevgiler

    YanıtlaSil