15 Ekim 2012 Pazartesi

Sürpriz Yumurta

Hafta sonu Eşimle birlikte Koruparktaydık GENE :) Bu hafta ayrı bir kalabalık vardı. Bayram önceki yoğunluk diyeceğim ama bayrama bi haftasonu daha var aslında. Neyse ben elimle koymuş gibi bulacağımı bildiğim Hello Kitty'li kalemlerden almak için D&R'a girdim ve rafların arasında gezinirken bir de ne göreyim;


Hello Kitty'nin süpriz yumurtasııııı :D


İçini açınca patlayan şekerlerden çıktı, minik bir oyuncak ve 3 tane Hello Kitty çıkartması...


Ve ben bu haftasonu farkettim ki ben tamamen bu Hello Kitty furyasına kaptırıp gitmişim kendimi. Oysa benim gönlümde yatan aslan;





12 yorum:

  1. hımm biraz çocuk ruhluyuz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün olduğu kadar yaşatmaya çalışıyorum ben onu :)

      Sil
  2. :) bende hello kitty gordugumde ki budurum surekli yasaniyor tutkumun hello kittye olan tutkusundan mutevellit seni aniyorum cok ciciymis supriz yumurtan ve suprizleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden Kinder'in yumurtaları için annemizin başının etini yerdik ki bu kadar ucuz bir şey değildi. Her istediğimizde alınabilecek ve bulunabilecek bir şey değildi. Şimdiki çocuklar çok şanslı :)

      Sil
  3. AY BAK BENDE HATIRLADIM ŞİMDİ PEMBE PANTERİ
    NE GÜZELDİ
    HATIRALARIM DEPREŞTİ
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgi filmlerini çok severdim ben. Hatta evde peluşum bile var :)

      Sil
  4. Ay oyuncağı supermis. Bende mı alsam ne?? Ne yapalım bizim zamanımızda bu kadar çeşit yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışırken bilgisayarının yanında tatlı tatlı gülümser sana. Ne dersin hoş olmaz mı? :)

      Sil
  5. ne ciciymiş sürpriz yumurtan, içinden çıkan da tabi, söz pembe panterli bi şeyler bulursam sana haber vereceğim Denizcim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe panter popüler olamadı hiç bir zaman ya ama bulursan kesin haberim olsun, saol canım :)

      Sil
  6. O yunuslu hello kitty benim olsun muağ? :P

    YanıtlaSil