19 Temmuz 2012 Perşembe

Ramazan Geldiiiii


Çok şükür ki bu sene de Ramazan ayını görmek, yaşamak kısmet oluyor hayırlısıyla...


Ramazan ayında sofralar daha bir özenli, yemekler daha bir lezzetli oluyor değil mi? 
Şimdiden çorba olarak ne yapsam ana yemek ne yapsam? 
Bu mevsimde en çok ne gider iftar sofrasına diye düşünmekteyim. Sahurda ise menü çoğu zaman belli aslında. Zaman çok uzun olduğundan ayrıca da sıcakta pek ağır yemekler yenmediğinden sahur sofralarının vazgeçilmezi bizim için tost ya da sandviç oluyor. Gecenin köründe kalkıp onları hazırlamak zor geldiğinden genelde akşamdan hazır ediyoruz biz. Evet evet kaşarları ekmeğin arasına koyuyor salçalarını sürüyor ve yeniden paketliyoruz. Hatta tabak ve çay bardaklarını dahi sofrada hazır ediyoruz ki kalkınca sadece tost makinesinin fişini takmak ve çayın altını yapmak kalıyor geriye :) Şimdi okuyunca tembel işi gibi geliyor ama o uykudan kalkıp yarı şaşkın halde o hazırlıkların önceden yapıldığını görmek sanki başkası yapmış da siz hazıra kalkmışçasına keyiflendiriyor sizi.


Ramazan ayının ilk davetini hemen ilk haftasonu yapmayı planlıyoruz. İftara davet etmeyi planladığımız iki aileyi kısmetse cumartesi akşamı ağırlayacağız bakalım. Sofradakiler ve ayrıntıları artık pazartesi günü paylaşırım diye düşünüyorum da sanmayın pazartesiye kadar buraları boş bırakacağım :)

Bugün dağlar kadar olan ütü faslına başladığım için hal-derman kalmadı bende... Temizlik de beni bekler ama ütü daha kötü bir olay olduğundan önce kendisinden başladım. Yaklaşık 20 parça ütüledikten sonra -ki bunların içinde büyük plaj havluları da vardı- şimdi bi mola zamanı ve sizlere içimi dökme telaşı :)

Biz de günler bu sıralar böyle... 

Avea'nın kampanyaları mevcut... KFC - PizzaHut - Morhipo - D&R gibi markalarla. İncelemek isterseniz tık tık

Ayrıca Bu ay Blogum dergisi pek renkli olacak gibi bir his var içimde :) Acaba neden ki? Belki cevabı buradadır

Ve en son da iftar ne zaman derseniz buradan bakabilirsiniz...

Herkese Hayırlı Ramazanlar...

7 yorum:

  1. hayırlısıyla gelsin bereketiyle gitsin inşallah,hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  2. sen programını yapmış, tüm hazırlıklarını tamamlamışsın deniz'cim. harikasın. kolaylıklar diliyorum sana.
    iyi ramazanlar canım benim.
    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar Nagehancım :) öptüm ben dee

      Sil
  3. İlk sahurumu yalnız yapacağım, eşim nöbetçi olduğu için, öhhöööö :(
    Ben de aynı senin gibi heyecanla bekliyordum, herkesi yemeğe çağıracağım diyordum, ama nerden çıktıysa eşim hiçbiri oruç tutmuyor zaten, sen oruçlu oruçlu uğraşacaksın boşuna diye yemek davetlerine veto koydu:) Gerçekten etrafımızda oruç tutan yok malesef, öyle olunca da tadı çıkmıyor ama napalım..
    Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman alternatif olarak dostlarla dışarda iftar keyfi yapabilirsiniz dimi ama? Demokraside çareler tükenmez azizim :)))

      Sil