18 Haziran 2012 Pazartesi

Mimlenmek Güzeldir...

İlk başlarda bloglarda okuduğumda "Bu ne ya böyle herkesde bi mim muhabbeti var" diyordum. Sonradan öğrendim ki mimlenmek güzel bişeymiş :) 
Acaba ilk kez kim beni mimler? Bu derya deniz blog dünyasında mimlenicek kadar biriyle samimi olabilir miyim ki? derken Supercellma beni mimledi geçen hafta. Ben bir heyecan bir panik, anam mimlendim ya beeeeen şeklindeki sevgi gösterilerinden sonra başladım düşünmeye. Hatta kağıt kalem alıp yaptım bile listemi. Fotoğraf makinam geçen hafta yurt dışında olan annemde olduğunda ve makinamı bırakıp şarj aletini yanında götürmeyi seçtiğinden ancak telefondan çekebildim bir kaç resim. Bazı görseller benim bazıları ise internetten alıntıdır efendim.


Deniz için Mutluluk Demek;
 Bodrum Bardakçı Koyu'nda tatil demek... Oranın denizinden daha güzel bir deniz henüz görmedim :) Ya o iskeleden balıklara simit atmak ve bir anda onlarca olmalarını seyretmek... Saatlerce yüzmek... Of ki ne offf
 Datça'da tekne turuna çıkmak demek... Başta dalgaların arasında kaybolacağız sandım ama sonrası rüya gibiydi... Aslında nerede olursak olalım Ege'de tekne turu keyfi mükemmel oluyor :)
 Adımdan mıdır yoksa yengeç olmamdan mıdır bilmem yüzmekten aldığım keyif başka hiç birşeyde yok... o yüzden bakın ilk dört resim inatla DENİZ den oluşuyor...
Bodrum Ortakent... Resme bakarken bile mutlu olmuyor musunuz? :)
Böyle kocaman koymak istedim çünkü kahvaltı benim için en önemli öğün... 
Her gün önüme böyle bir masa kurulsa her gün yesem keşkeeee
Örnek olması açısından bu resmi koydum ama her türlü makarnaya bayılırımmm. 
Tamam tamam spagettinin yenmesi biraz zor oluyor.
Her öğün yerim ben bu güzelliği...
Evet seviyorum napiiim. İşe gireyim kendimi bununla ödüllendireceğim :)
bir buket çiçek beni her durumda dinginleştirir. Dikkat dikkat eğer size kızmışsam böyle bir buketle gönlümü alabilirsiniz...

Hediye almak ve hediye vermek de beni acayip mutlu ediyor. Hediye alırken ki o heyecan paketi yırtarcasına açma isteği ama sevgili yanındaysan mecbur kibar olacan hele ki cicim aylarındaysan falan :) (ilk buluşmamızda hediye getirmişti sevgili kocacığım. Gel de bu adamı alma şimdi :) )
Olsa da yesek. Bunu yiyip mutsuz olacak hiç kimse tanımıyorum...
Resimde görüldüğü üzere bi sürü var ama ben hala bir yenisi daha alabilirim. 
Beyaz giymek beni çok mutlu ediyor...
N,hatla Sivrisinek... Akşamüstü onlarla gülüyor keyif alıyor ama verdikleri hediyeleri bi türlü kazanamıyorum :)

Şu güzellerin altına bir şey yazmama gerek var mı? :)
Alışveriş yaptıkça mutlu oluyorum, mutlu oldukça alışveriş yapıyorum... 
 Veeee beni mutlu eden erkek... :) 
İyi ki seninle evliyim, iyi ki yanımdasın...

Şimdiiii mimlenme sırası onlarda... Sizin için mutluluğun resmi ya da resimleri nelerdir bakiiiim Asortik, Kitana, Ebygale, Gizli Bahçemden ????
Yeni Hafta hayırlara vesile olsun...

4 yorum:

  1. Hakikatten resimlere bakmak bile mutlu olmaya yetiyor:)

    YanıtlaSil
  2. Denizcim tatil resimlerine bayıldım. Keyifli zamanlar geçir bol bol yüz güneşlen tatil candır keyfini çıkar. Bu arada mimlenmek güzelmiş evet:) öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. herşey seni mutlu etmeye yetiyor anlaşılan. pozitif insan. beni de mimlemişsin sağol, en uygun zamanda yanıtlayacağım:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  4. @Asortik & @Begonvil
    Haydi bakalım sıra sizde :)

    @Nesrin
    Arada açıp tekrar tekrar bakmak bile iyi gelecek gibi :)

    YanıtlaSil