8 Haziran 2012 Cuma

Happy Friday...

Bugün bir kez daha anlıyoruz ki tatil başlıyor... Okullar kapanıyor, anneler çocuklarını kaptığı gibi yazlıklarına koşuyor. Tabi yazlığı olan ve de ev hanımı olan şanslı bayanlar :) Balıkesir'de okullar kapandı mı yukarıdaki senaryo gerçekleşir ve bütün Balıkesir, Edremit-Akçay-Altınoluk-Ayvalık kesimine akın eder. Kısacası "Yazlıkçı Sezonu Açılmıştır". Kısmet olursa bu yaz Altınoluk tarafında annemlerle keyifli zamanlar geçirme ihtimalim var. Ben de ucundan kıyısından Altınoluk'un o berrak denizinde yüzme şansına sahip olucam galiba :) Adımdan mıdır bilmem yüzmeyi, denize girmeyi, deniz gözlüğümü takıp yengeçleri dürtmeyi, balık peşinde koşmayı -sanki yakalayabilecekmişim gibi- çok seviyorum. Ama bu konuda standartlarım var. Mesela denizin gerçekten temiz olması lazım hani dibi gözüküyor deriz ya arabayla kıyısından geçerken o şekil. Sonra yosun,ot kısacası yeşilimsi ve bence iğrenç gözüken o şeylerden olmamalı, mümkünse safi kum. Tamam tamam girişi biraz taşlık olabilir ama 2-3 metre sonra kuma basacak kardeşim ayaklarım. Derinlik mi? hiç önemli değil. 3 metrede de yüzerim 13 metrede de. Dedim ya yeter ki o billur gibi suyu bulayım. Deniz konusunda çok şanslıyız ki hem Türkiye'nin 3 tarafı denizle çevrili hem de Ege'ye yakınız. Düşünün İç Anadolu ya da Doğu Anadolu'da yaşadığımı... Bu saatten sonra hayat tabi  ne getirir bilinmez ama bunca yıl denize aşık biri bu saatten sonra oralarda çok zorlanır. Yani benim için denize uzak olmak bile ayrı bir arıza çıkarma nedeni olurdu. 
Bu zaman kadar Ege'yi karış karış gezmedim tabi ki ama bir çok insan gibi Bodrum müptelasıyım ne yazık ki. Bizimkisi gece hayatı barlar sokağı, adım başı ünlü görme şansı değil de daha çok Bardakçı ve Ortakent teki denizin muhteşemliği ve tekne turlarındaki sınırsız yüzme özgürlüğü... Eşimle 4 kez tatile çıktık ve üçünde sırf Bodrum'da kaldık. Geçen yıl da Datça dönüşü yine soluduk Bodrum havasını :) Ay anlattıkça anlatasım geliyor ama Bodrum hakkında ve Datça hakkında ayrı ayrı birer yazı patlatmak lazımmış bu kadar satırdan sonra farkettim. Tamam en kısa zamanda sevgili okuyucularım :)
Bu kadar deniz-yüzme-Bodrum muhabbetinden sonra bi fotoğrafı hak etti bence Bardakçı koyu;
 Yukarıdaki resim bizim otelin uzaktan çekilmiş hali ama koyda gayet rahat gözüküyor. Otelin önünden kalkan minik takalara binip Bodrum Kalesi manzarasının keyfini çıkararaktan Bodrum marinaya bırakıyor sizi çok keyifli...
Bu resim de otelin manzarası konusunda fikir sahibi olabileceğiniz bir örnek :) Otelimiz Voyage Bodrum idi ancak bu kış otel komple yenilendi. Resimlerden gördüğüm kadarıyla çok hoş olmuş ama tabi bu yenilik fıyatlara da yansıtılmış. Uçmuşlar resmen... (Ayrıca otel Adult kategorisinde)

Mutlu Cumalar...

2 yorum:

  1. Denizciğim,takibe aldım, ama resmim çıkmadı 64. izleyicinim.öptüm...Bıraktığın güzel yorumlara teşekkürlerrr...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. 64 numarasın :) Keyifli Cumalar...

    YanıtlaSil