29 Mayıs 2012 Salı

Ben Bunu Yanımda Hep Taşırım

Reklamcı değilim ama şu sıralar televizyonda dönen reklamlardan bazılarına gıcık oluyorum. Sanki sadece iş yapmak için çekilmiş hiç düşünülmeden, nasıl yaratıcı ve ilgi çekici bir reklam olur denmeden yapılmış gibiler. 
Aslında böyle bir yazı yazmadan önce aklımda iki tane reklam vardı ancak ben yazmak için bilgisayar başına oturana kadar bir tanesi uçtu gitti maalesef. Hatırlayamıyorummmmm. Şimdilik bir tane ile idare edeceksiniz artık :(
PERWOLL

Bu reklamda saçma ve de anlayamadığım şu var. Hangi erkek yanında sürekli Perwoll taşır ki. Perwoll'u bırakın yanında temizleyici taşıyan bir erkek tanıdığınız var mı? Kolonyalı mendili, selpak hatta bazen kendi gözlük ya da cüzdanını bile taşımayı reddeden erkekler varken bu reklam sizce de saçma değil mi kuzum???
Takım elbise giyerim ama arka cebimde muhakkak Perwoll vardır :) Puhahahahaha

2 yorum:

  1. Ben de çok takılırım böyle reklam konulara, duygularıma tercüman olmuşsunuz. Bir de Papia reklamları var benim sinir olduğum. Bir tarafımızla tarih yazıyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Ben aslında böyle sinir reklamları gördükçe buraya ekliyim diyorum :))) Yorum için teşekkürler :) Sevgiler...

    YanıtlaSil