3 Nisan 2012 Salı

Kahverengi Yoksa Lacivert Verelim

Bir çoğunuzun bildiği tipik bir satıcı lafı vardır ya "Gömlek kalmadı abla pantolon verelim :)" ya da bunun gibi birşey. Benimki de aynı o hesap oldu. Kahverengi ve camel tonlarında bir babet e şiddetli bir şekilde ihtiyacım vardı. Ondan ki kahverengi ve lacivert giydiğimden ya da kotla sürekli kahverengi çizmelerimi giymek zorunda kalıyordum. Kışın zaten başka alternatifimiz yoktu ama havalar ısınınca da çizme giymek garip olmaya başlamıştı.
Haftasonu eşimle birlikte Deichmann'a uğradık. Durumu anlatınca o bile acıdı bana da gittik birlikte baktık durum o kadar içler acısı idi yani :) Ancak Deichmann bu sene kahverengiden başka her renk çalışmış. Rengarenk babetler vardı ama ağırlık yine siyahtı. 20 tane siyah babet üreteceğine bir kaç tane de aynı modelin kahverengi olanından yapsadınız keşke.
Sonra da Nine West'e baktık herşeyi göze alıp ama orada da içime sinen bir model olmadı. Düz rugan babetler çalışmışlar her rengi de vardı ama dümdüz yani bi fiyonk bi toka hiçbişey yok. Sonra bi ihtimal C&A de daha önceden gördüğüm düz fiyonklu babetler aklıma geldi. Baktım orada kahverengi var ama maalesef numara yoktu. Sonra lacivert de kahverengiyle kotlarla gider diye lacivert fiyonklu babet aldık. C&A'de bana ancak 42 oluyor :) fiyatı da uygun 29 TL. Eğer böyle bir modele ihtiyacınız varsa bir çok renk seçeneği de mevcut. Numaralar seçilmeden kaçırmayın derim. :)


Aşağıdaki de geçenlerde Nine West indiriminden düşürdüğüm bir parça :) Kahverengi konusunda ciddi ihtiyacım vardı ama o anda topuklu denk gelmişti o yüzden bu modeli uygun gördüm. Giyince 1.88 oluyorum ama napalım uzun boylular da topuklu giyer :) Bunu kabullenin artık biz de bayanız :))))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder