4 Nisan 2012 Çarşamba

Buyruuuun...

Aslında bir süredir büyük baskılar var üstümde :) Bursa'daki evimizi merak edenlere küçük sırlar veriyor ama ayrıntılar için onları bizzat evimize davet ediyordum. Bugün çok sağlam bi temizlik operasyonuna girişince tertemiz salonumuzu sizlerle de paylaşmak istedim :) Temiz olan antre ve koridoru da ekliyorum. Benden kıyak :)
Efendim Buyruuun sizi şöyle salona alalım :)


Merak edenler olabilir de ekliyorum. Oturma gurubu ve yemek takımımızı evlenirken Bellona'dan almıştık. Orta sehpa ve köşedeki üçlü sehpa takımı da yine Bellona'dan. Eski perdelerimizi beğenmemiştik ve zoraki kullanıyorduk, kendi evimize geçince artık perdelere el atma zamanı gelmişti :) Perdeler yenilendi...
 Yukarısı bizim evin girişi... İstanbul'daki eve göre çok daha geniş ve kendinden dolap olduğu için benim onlarca ayakkabımı toparladı :) Eski halımız bu antrede düdük gibi kaldığından antre halısını da değiştirdik. Tabi antre değişince koridor da bundan nasibini aldı :) Halıların markası Padişah...
 Yatak odası tarafından koridorun görünüşü... Soldaki kapı banyoya ait, sağdaki ilk kapı küçük odaya ve ikinci kapı da oturma odasına ait. Tam karşıda salon.
Ve bu da salondan koridorun görünüşü... Yatak odasından küçük bir ipucu bıraktım size :) Daha fazlasını göremeyeceksiniz zati :)

2 yorum:

  1. tertemiz, mis gibi keyfini çıkarın temizlik sonrası. beyaz olması sebebiyle çok ferah ev, güle güle oturun...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Diğer odalar zamanla artık :) Mutfak biraz düzgün bi hale girsin onu da eklemeyi planlıyorum. Günüm mutfakta geçiyor çünkü :)

    YanıtlaSil