18 Nisan 2012 Çarşamba

Aldığınız Omega 3'ler Gerçek Mi?



Bir süredir bu sağlıklı yaşam konusuna kafayı takmış durumdayım. İnternetten araştırıyorum ve bazı toplantılara katılıyorum ve görüyorum ki hala çok bilinçsiziz. İnternette bir çok bilgi mevcut ve araştırın diyorum sadece. 


Benim bulduğum bir örnek sağlıklı olalım diye aldığımız Omega 3 ün gerçek olup olmadığını sorgulayan bir demo. Ne yazık ki hepimiz balıktan gerekli omega 3 takviyesini alamıyoruz :( ve bu yüzden besin destek ürünlerine bağlıyız...




Bu video da bizim için yararlı olan kapsül B. Nedeni ise aşağıda açıklanmış;


Some supplements need a fat base to dissolve and work in. Vitamin E and Co Q 10 for example. So along with being good for you they help other supplements do their job. The plastic cup has a carbon base so it dissolves in other carbon liquids hence the ring around the cup. So Omega B is a better solvent than Omega A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder