15 Mart 2012 Perşembe

Yeniler...

Geçen haftalarda Markafoni'de Nine West var diye sabahın köründe kalkıp ayakkabı avına çıktım. sipariş verdiğim iki babeti bugün alıp denedim ancak bir tanesi ayağıma küçük geldi iadeye gidecek. Geçenlerde aldığım iki modeli de hazır yeri gelmişken paylaşıyorum yineee :) 

Bu ayağıma olmayan model. 10M aslında ama giydikten iki saat sonra ayağımdan fırlatmak isteyeceğim gibi geliyor :)

Bunlarda da diğer aldığım babet. Ben pek beğendim. Ev ayakkabısı olur ya da dışarda da giyilir :) fiyatı 39.90 TL




Geçtiğimiz hafta C&A dan aldığım yazlık ayakkabı. Özellikle deseni çok hoşuma gitti. Lacivert pantolon ve krem ya da ekru bir bluz ile kombinlediğimde şık olacağını düşüyorum... Fiyatı 39 TL



Son model de daha İstanbul'dayken Accessorize'ın indiriminden aldığım rugan babet. Bunu da 30 TL gibi bi tutara almıştım sanki ama daha komik bir rakam da olabilir :)


İyi ki ayaklarım 41 numara da her marka ya da model giyemiyorum. Bir de 38-39 gibi her an bulunabilecek bir numara olsa... Keşkeeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder