22 Mart 2012 Perşembe

Beğendim Ama Almadım Vol.5

Bu artık kısa blog hayatımda klasikleşmiş bir post olarak yerini alacak gibi duruyor :) Paylaşıyorum ki fikir olsun, referans olsun. Hem bana hem size :) 


Başlangıç üst seçimlerimle...

Pembe panter bağımlılığımı bilmeyen var mıydı???
 Geçen hafta Doğa Rutkay'ın modelliğini yaptığı Prime Days diye hatırlıyorum ama sallıyor da olabilirim... Önemli olan bluz bence :) Fazla söze gerek yok...

A46 tasarımlarından özellikle bazıları benim çok hoşuma gidiyor :) Mesela buuuu keşke biraz daha uzun olsaydı. O zaman ciddi ciddi düşünecektim kendisini...





Ben buna bayılmıştım :)

Yukarıdakini giymek için öncelikle göbeği eritmek lazım :)

Yukarıdaki tulumun altına tabi ki de o topuklu ayakkabıları giymem ama spor bir babet ya da spor ayakkabi ile tamamlandığında çok tatlı olur diye düşündüm ve ALMADIM :)

David Jones ve Beyaz Çanta... Başka bişey yazmaya gerek yok bence model zaten kendi konuşuyor, offf ben bunu niye almamışım ki?? Şimdi resmi burda görünce içim cız etti :) Neyse yaza daha var çok görürüz David Jones modellerini diye kendimi avutayım bari...

2 yorum:

  1. tuluma bayıldım çok şıkmış..
    keyifli pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. Bu sene de tulumlar yine giyilecek gibi duruyor :) Benim henüz bir tulumum yok (tulum pijamam var da onu saymayalım isterseniz :) ) ama bu sezondan ümitliyim. Yukarıdaki gibi bir tulumum olsa hoş olurduu :)

    YanıtlaSil