7 Şubat 2012 Salı

Koton: Kadını Vezir de Eder, Rezil de...

Cumartesi günü eşimin İstanbul'da eğitimi olduğu için görümcemle birlikte günü birlik bir İstanbul maceramız oldu. Haftaiçi karlı havadan sonra cumartesi günkü sıcak ve güneşli hava süperdi. Sabah arkadaşımla Taksim Sütiş de yapılan kahvaltıdan sonra İstiklal'de yaptığımız tur çok keyifliydi. 
Tabi şimdi bütün bu anlattıklarımın Koton ile ne alakası var ki şöyle anlatayım :)
Öğle yemeği için eşimle Kanyon Midpoint'te buluştuk ve oradan Taksim'e geri dönmeden önce wc molası verelim dedik. Aynada bir baktım ki benim taytın üstüne giydiğim tuniğin koltuk altı sökülmüş ve aşağıya doğru yollanmakta. Haftaiçi Koton'dan almıştım ve ilk giyişimdi. Normalde aldığım kıyafetin etrafına bi bakarım sökük yeri var mı defosu var mı diye. Böyle bir söküğü görmeden almamın imkanı yok yani. Doğal olarak kan beynime sıçradı ve soluğu Metrocity'deki Koton mağazasında aldım. Görevliye durumu anlattım ve kazağı iade olarak alıp yerine başka bir tunik almakta anlaştık. Aradaki fiyat farkını verdim ve ürünü değiştirdim.
Şimdi aslında ideal müşteri memnuniyeti hiçbir ücret talep etmeden ürünü değiştirmekti ancak yine de Koton çalışanı arkadaşa teşekkür ediyorum en azından benim o anki mağduriyetimi gidermiş oldu. Bir de fişi var mı diye sormayasaydı daha iyi olacaktı. Kızlar bundan sonra sökülme ihtimaline karşı giydiğiniz kıyafetlerin faturalarını yanınızda taşıyın emi :)

1 yorum: