1 Kasım 2011 Salı

Kış Düğünleri

Kış aylarında olması muhtemel bir düğünümüz var ve kapalı mekanda gerçekleşecek kış düğünü için ne giyeceğini bilmeyen bir de ben :)
biraz internette araştırma yaptım ve günlük Markafoni turumu atarken "Eda Taşpınar & Hale Caneroğlu" kampanyasından Roman markalı elbiseyi beğendim.

Amacım bu elbisenin altına siyah kalın bir çorap giyip altında da siyah rugan ya da deri siyah topuklu bir ayakkabı ile kombinlemek idi ancak kıyafet gelip de 40 bedene sığamayınca mecbur geri gönderdim. Sanki 42 de büyük gelicek gibiydi ama neyse  :) (Valla normalde Roman'da 40 bedene giriyorum :) ) Bir de elbise tam resimdeki ve hayalimdeki gibi olmadı. İçime sinmediği için de geri gönderdim. İade sürecindeyim.
Keşke şunlardan birini alsaydım.



Özellikle krem rengi olanı çok beğenmiştim ama hem onun fiyatı biraz daha tuzluydu hem de kış günü o kadar da açık renk giymek istemedim. Sanki bu modeli siyah çorap ve siyah topuklu ayakkabı ile giyseymişim daha iyi mi olacakmış ne? Evet pişmanım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder