5 Ekim 2011 Çarşamba

World'de I&D Kampanyası

Benim gibi sürekli internetteki alışveriş sitelerini takip ediyorsanız I&D markasını biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum. Daha önce de bu marka ile ilgili bir yazım olmuştu ve o yazımda da bu markanın ürünlerinden ne kadar memnun olduğumu belirtmiştim ki geçen gün bu markanın zaten internet sitesinden de satış yaptığını ve fiyatlarının alışveriş sitelerindeki indirimli fiyatlarla neredeyse aynı olduğunu gördüm. Hatta 21 Ekim'e kadar World kartla yapacağınız alışverişleriniz ise %20 indirimli. World kullanıyorsanız ve pijamaya ihtiyacınız varsa bu fırsat kaçmaz hanımlaaar! Ay tabi beyler siz de :) Markanın erkek pijamaları da mevcut :)


Meselaaaaa Ben olsam şu modellerden alırdım, acaba aldım mı??? :)





Maalesef henüz kendimi kandıramadımmmm. Çünkü geçen sene bunu almıştım;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder